Senterløft
Se ditt kjøpesenter som EN butikk!
Et kjøpesenter er en butikk- en kjede med mange arbeidsgivere. Disse må samarbeide for en felles forståelse- hvordan oppnå 300 bedre, hyggeligere, bedre og gladere dager, bedre service og dermed økonomisk suksess
95% av de som arbeider på norske kjøpesenter ekspederer. Nå handler det om salg og mersalg. Et kjøpesenter må ha individuell vinnerholdning- i fellesskap.
"SENTERLØFT" for et kjøpesenter innebærer at samtlige leietakere fokuserer mot felles suksess. Det er naivt å tro at det er mulig å løfte et kjøpesenter uten at alle "spillerne" på senteret har den samme positive holdningen, lojaliteten, entusiasmen, smilet, vennligheten og at samtlige på senteret ikler seg den samme flotte og fargerike "servicedrakten".
Jeg kan ikke øke kundelojaliteten eller forbedre et kjøpesenter. Jeg kan heller ikke øke servicegraden, ansvarsfølelsen, forbedre miljøet og trivselen eller øke salget. Jeg setter derimot eiere, ledere og medarbeidere i stand til å gjennomføre det som skal til. Omgående!
Mine 36 år som kursleder og individuell coach for næringslivet i Norge, egne topp sportsresultater gjennom en årrekke- og mine siste 6 år i Australia hvor jeg har studert årsaken til den gigantiske suksessen til de australske kjøpesenter, ser jeg enda tydeligere hva som skal til for å oppnå det vi alle søker- SUKSESS!
Email:
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.